عشق و دیوانگی


 

عشق و دیوانگی

 

 

در زمان های بسیار قدیم وقتی که هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود فضیلت ها وتباهی ها دور هم جمع شدند خسته تر وکسل تر از همیشه.

ناگهان ذکاوت ایستاد و گفت بیایید یک بازی کنیم مثلا قایم باشک همه از این پیشنهاد شاد شدند و دیوانگی فورا فریاد زد من چشم می گذارم و از آن جایی که هیچ کس نمی خواست به دنبال دیوانگی بگردد همه قبول کردند که او چشم بگذارد و دنبال آنها بگردد.

دیوانگی جلو درختی رفت و چشمهایش را بست و شروع کرد به شمردن ...یک ...دو ...سه ... همه رفتن تا جایی پنهان شوند.

لطافت خود را به شاخ ماه آویزان کرد.

خیانت خود را داخل اندوهی زباله پنهان کرد.

اصالت خود را در میان ابرها مخفی شد.

هوس به مرکز زمین رفت.

دروغ گفت به زیر سنگی پنهان می شوم اما به ته دریا رفت.

طمع داخل کیسه ای که خودش دوخته بودپنهان شد.

و دیوانگی مشغول شمردن بود هفتاد ونه... هشتاد... هشتادویک... همه پنهان شده بودند به جز عشق که همواره مردد بود و نمی توانست تصمیم بگیرد و جای تعجب هم نیست همه می دانیم پنهان کردن عشق مشکل است.

در همین حال دیوانگی به پایان شمارش می رسید نود وپنج... نودوشش... نودوهفت... هنگامی که دیوانگی به صد رسید عشق پرید و در بین یک بوته گل رز پنهان شد.

دیوانگی فریاد زد دارم میام دارم میام واولین کسی را که پیدا کرد تنبلی بود چون تنبلی تنبلی اش آمده بود جایی پنهان شود و لطافت را یافت که به شاخ ماه آویزان بود.

دروغ ته دریاچه هوس در مرکز زمین یکی یکی همه را پیدا کرد.

به جز عشق که از یافتن او ناامید شده بود.

حسادت در گوشهایش زمزمه کرد که تو فقط باید عشق را پیدا کنی و او پشت بوته گل رز است.

دیوانگی شاخه چنگ مانندی را از درخت کند و با شدت وهیجان زیاد آن را در بوته گل رز فرو کرد و دوباره ودوباره تا با صدای ناله ای متوقف شد عشق از پشت بوته بیرون آمد با دستهایش صورتش را پوشانده بود و از میان انگشتانش قطرات خون بیرون می زد شاخه ها به چشمان عشق فرو رفته بودند و او نمی توانست جایی را ببیند او کور شده بود.

دیوانگی گفت: من چه کردم من چه کردم چگونه می توانم تو را درمان کنم.

عشق پاسخ داد تو نمی توانی مرا درمان کنی اما اگر می خواهی کاری کنی راهنمای من شو و اینگونه است که از آن روز به بعد است که عشق کور است و دیوانگی در کنار اوست.

بر گرفته از موفقیت .


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: